Servicii
Avem ce-ți dorești!

Asigurăm Calitatea
- cunoașterea produselor/serviciilor;
- preluarea cererilor, întrebărilor, sesizărilor scrise și telefonic;
- rezolvarea cererilor, întrebărilor, sesizărilor scrise și telefonic;
Asistență Clienți
- verificând răspunsurile date clienților/datele prelucrate
- analizând nivelul de satisfacție al clienților/volumul și acuratețea datelor prelucrate;
- monitorizând evaluările date de către clienți;


Introducere Date
- prelucrare date;
- introducere date;
- verificare date;
Oferim Rapoarte Detaliate
- analizând întrebările primite/situațiile întâmpinate;
- analizând răspunsurile date/soluțiile oferite;
- analizând posibilitățile de eficientizare a procesului;


Contact Center
Prin intermediul Contact Center-ului Gepperi, oferiți clienților dumneavoastră cele mai bune servicii de suport, vă asigurați de loialitatea acestora față de brand și creșteți numărul de clienți. Într-o economie în care zilnic apar noi provocări, iar serviciile cu valoare adăugată au devenit un must-have, noi vă oferim avantajul competitiv de care aveți nevoie. Pentru o ofertă detaliată sau mai multe detalii va rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact/mail sau telefonic la numărul afișat pe site.