Despre noi

Misiunea Gepperi Call Center
Este de a asigura excelență în construirea și dezvoltarea serviciilor de outsourcing. Cu spirit inovator și experiență dovedită, dezvoltăm relații de business pe termen lung, atât pentru clienții, cât și pentru angajații noștri.

Excelență
Excelența serviciilor definește modul în care gândim și acționăm. Se reflectă în răspunsuri prompte, comunicare susținută și garanția unei experiențe excelente pentru client de fiecare dată. Este angajamentul față de partenerii noștri.

Asigurăm Inovație
Pentru noi, inovația este strâns legată de performanță. Investim constant în creșterea eficienței, productivității și a calității serviciilor. Dezvoltarea susținută ne permite să răspundem oricărei provocări venite din partea mediului de afaceri și a pieței.
Echilibru
Știm că orice membru al echipei noastre este mai eficient atunci când este fericit și mulțumit de mediul în care își desfășoară activitatea. Investim constant în crearea unui mediu de lucru creativ și echilibrat.
Integritate
Respectăm întotdeauna angajamentul asumat față de clienții care ne-au acordat încrederea lor. Integritatea stă la baza modului în care ne desfășurăm activitatea și reprezintă o garanție a echitabilitatii, transparenței și a respectului, atât față de partenerii de afaceri, cât și față de membrii echipei noastre.
Telefoane pe zi
Suport telefonic pentru clienții noasti.
Angajați
Suntem în continuă creștere și punem accent pe angajații noștrii și serviciile oferite clienților noștri
Eficientă și customer satisfaction
Monitorizăm permanent calitatea serviciilor noastre către clienții noștrii.
Parteneri și proiecte în derulare
Profesionalismul și servicile noastre de calitate ne recomandă pentru orice fel de proiect.