Despre noi

Excelență


Excelență serviciilor definește modul în care gândim și acționăm. Se reflectă în răspunsuri prompte, comunicare susținută și garanția unei experiențe excelente pentru client de fiecare dată. Este angajamentul față de partenerii noștri.

Asigurăm Inovație


Pentru noi, inovația este strâns legată de performanță. Investim constant în creșterea eficienței, productivității și a calității serviciilor. Dezvoltarea susținută ne permite să răspundem oricărei provocări venite din partea mediului de afaceri și a pieței.

Echilibru


Știm că orice membru al echipei noastre este mai eficient atunci când este fericit și mulțumit de mediul în care își desfășoară activitatea. Investim constant în crearea unui mediu de lucru creativ și echilibrat.

Integritate


Respectăm întotdeauna angajamentul asumat față de clienții care ne-au acordat încrederea lor. Integritatea stă la baza modului în care ne desfășurăm activitatea și reprezintă o garanție a echitabilitatii, transparenței și a respectului, atât față de partenerii de afaceri, cât și față de membrii echipei noastre.

Telefoane pe zi

Suport telefonic pentru clientii noasti.

Angajati

Suntem în continuă creștere și punem accent pe angajații noștrii și serviciile oferite clienților noștri

Eficientă si customer satisfaction

Monitorizăm permanent calitatea serviciilor noastre către clienții noștrii.

Parteneri și proiecte în derulare

Profesionalismul și servicile noastre de calitate ne recomandă pentru orice fel de proiect.

Ce spun clienții despre servicile oferite de Gepperi

  •  Sales Director

    Apreciem modul în care Gepperi a realizat managementul programului de servicii Call Center, atitudinea angajaților în relația cu clienții, flexibilitatea în abordare și mai ales rezultatul final. Gepperi Call Center a reușit aibă un real impact pozitiv în performanță noastră , ceea ce ne-a făcut dezvoltăm și alte proiecte în comun. Recomandăm Gepperi Call Center partener de încredere!!
    Mihai
  • Operations Director

    Am ales colaborăm cu Gepperi Call Center datorită recomandărilor pozitive și a portofoliului de clienți din segmentul KYC care demonstrează eficienta Gepperi în comunicarea cu acest segment de clienți. Ca urmare a rezultatelor bune am dezvoltat proiectul, iar pe viitor luăm în calcul contractarea altor servicii.
    George
  • CEO International Customer Service

    Lucrăm cu Gepperi de mai mult de 8 ani pentru operațiunile noastre din Europa și întreagă lume. Gepperi deservește atât nevoile noastre privind operațiunile de zi cu zi, cât și o parte dintre serviciile financiare, pentru clienții din întreagă lume. Gepperi furnizează servicii excelente de suport și vorbitori foarte buni de limba Engleză.
    Marius