De ce serviciile noastre

Ai întotdeauna operatorii tai dedicați businessului tău pregătiți special pentru serviciile oferite de compania ta.


 

De ce un call center?

Odată cu dezvoltarea tehnologică – modul de a comunica, dar mai ales modul de a gestiona, de a controla comunicarea s-a imbunătățit semnificativ. Companii care oferă servicii sau produse au simțit nevoia de a pune la dispoziția clienților săi posibilitatea de a se informa asupra acestora și de a solicita detalii suplimentare in legătură cu acestea in vederea televânzarii. Serviciile de urgență s-au dovedit mult mai eficiente in salvarea de vieți omenești în momentul in care s-au implementat soluțiii software/hardware care au ca scop principal organizarea, prioritizarea și dinamizarea fluxului de apeluri recepționate.

Cu tehnologia de astăzi Gepperi Call Center poate eficientiza volumul de muncă: se pot emite rapoarte în timp real despre modul de lucru al agenților (câte apeluri au fost preluate, câte au fost pierdute si din ce motiv, care este timpul petrecut de fiecare agent la telefon, care este media per convorbire etc.), despre ratele de conversie (câte apeluri s-au transformat in adevărate vânzari, care este volumul acestora), istoric client cât și toate datele acestuia – unele solutii ofera chiar anumite alarme pe unele zone care trebuie imbunătățite.

Comunicarea inteligentă transformă modul în care compania ta comunică, imbunătățeste calitatea servicilor oferite, creşte performanța şi eficientizează procesele – iar acestea împreună ajută afacerea ta să fie competitivă, să reducă costuri operaționale şi să salveze resurse importante.

Servicii de Contact Center Inbound

Serviciul de call center inbound presupune preluarea apelurilor clienților într-o manieră profesionistă de către agenți bine instruiți, gata să aducă satisfacție în procesul de comunicare cu clienții companiei dumneavoastră. Performanța serviciului de preluare a apelurilor este determinata de durate mici de așteptare până la preluarea de către agentul de call center, rezolvarea solicitării clientului de la prima interacțiune și bineînțeles de un dialog orientat către clienți și către nevoile particulare ale acestora.

Un client informat este un client mulțumit

Serviciile noastre vă permit să oferiți informații actualizate despre serviciile companiei dumneavoastră, despre promoțiile sau programele pe care le dezvoltați și totodată să evaluați succesul acțiunilor pe care le întreprindeți. Vă punem la dispoziție o echipă de reprezentanți special instruiți care preiau apelurile clienților și răspund întrebărilor acestora legate de produsele și serviciile dumneavoastră. Serviciul poate fi activat pe oricare dintre canalele de comunicare.

Preluare comenzi – Nu pierdeți nicio vânzare!

Echipa Gepperi preia, prin canalele de comunicare agreate, cererile de achiziție venite din partea clienților existenți și a celor potențiali. Punem la dispoziția companiei dumneavoastră operatori cu experiență dovedita în live chat, ticketing și direct mailing, în programul de lucru dorit și cu disponibilitate 24 / 7. Prin serviciul preluare comenzi creșteți numărul și valoarea comenzilor procesate și finalizate, câștigând clienți pe termen lung.

Aveți grija de clienții dumneavoastră!

Cu serviciul Customer Support vă ajutam să consolidați pe termen lung relația cu clienții dumneavoastră. Pe lângă rezolvarea solicitărilor de suport și asistenta sau preluarea și soluționarea reclamațiilor, vă punem la dispoziție soluții prin care să cunoașteți în permanență opinia clienților și astfel să le anticipați dorințele și nevoile. Serviciul poate beneficia de suportul multiplelor canale de comunicare în funcție de specificul afacerii și nevoile clienților dumneavoastră.

Gepperi pune la dispoziție operatori cu experiență în comunicarea online, beneficiind de avantajul unei soluții dinamice și moderne de customer support. În plus, prin Live chat support oferim soluții practice pentru preluarea comenzilor și valorificarea oportunităților de vânzare. Având o opțiune de live chat support pe site, le permiteți clienților să obțină răspunsuri în timp real, crescând astfel nivelul de satisfacție al acestora.

Call Center Overflow – Fiți în contact permanent cu clienții dumneavoastră!

Când volumul mare de activitate depășește capacitatea personalului dumneavoastră de preluare și soluționare, serviciul de Preluare a surprusului de apeluri este modalitatea optimă pentru a asigura o experiență pozitiva de customer support. Apelurile în așteptare sunt direcționate către noi, evitându-se pierderea acestora, iar solicitările clienților dumneavoastră sunt preluate în timp optim. Gepperi gestionează surplusul de activitate, iar dvs. puteți menține o comunicare eficienta și continuă cu clienții.

Clienții se așteaptă la răspunsuri rapide, indiferent de canalul de comunicare folosit, însă Social Media a redus timpul în care companiile ar trebui să răspundă solicitărilor primite. Agenții Gepperi pot prelua și rezolva solicitările primite prin intermediul rețelelor sociale și le pot asocia istoricului păstrat pentru fiecare client în parte. În acest mod, clienții au parte de o experiență unificată de comunicare, iar compania poate structura o imagine de ansamblu asupra nevoilor fiecărui client în parte.

Up & Cross Selling – Maximizati rentabilitatea investitiei in clientii companiei

Fiecare apel primit pe care îl gestionăm în numele clienților noștri reprezintă o oportunitate de a complementa rezolvarea situațiilor pentru care suntem contactați, oferind produse și servicii alternative și/sau adiționale adaptate nevoilor celor care ne contacteaza pentru a putea satisface cele mai exigente așteptări, susținând creșterea businessului clienților noștri.