De ce serviciile noastre

Ai întotdeauna operatorii tai dedicați businessului tău pregătiți special pentru serviciile oferite de compania ta.


 

De ce un call center?

Odata cu dezvoltarea tehnologica – modul de a comunica, dar mai ales modul de a gestiona, de a controla comunicarea s-a imbunatatit semnificativ. Companii care ofera servicii sau produse au simtit nevoie de a pune la dispozitia clientilor sai posibilitatea de a se informa asupra acestora si de a solicita detalii suplimentare in legatura cu acestea in vederea televanzarii. Serviciile de urgenta s-au dovedit mult mai eficiente in salvarea de vieti omenesti in momentul in care s-au implementat solutiii software /hardware care au ca scop principal organizarea, prioritizarea si dinamizarea fluxului de apeluri receptionate.

Cu tehnologia de astazi Gepperi Call Center poate eficientiza volumul de munca: se pot emite rapoarte in timp real despre modul de lucru al agentilor (cate apeluri au fost pierdute, cate au fost preluate, care este timpul petrecut de fiecare agent la telefon, care este media per convorbire etc.), despre ratele de conversie(cate apeluri s-au transformat in adevarate vanzari, care este volumul acestora), istoric client toate datele acestuia – unele solutii ofera chiar anumite alarme pe anumite zone care trebuie imbunatatite etc.

Comunicarea inteligenta transforma modul in care comapania ta comunica, imbunatateste calitatea servicilor oferite de tine, cresta performanta si eficientizeaza procesele – iar acestea toate impreuna ajuta afacerile ta sa fie competitiva, colaborative, sa reduca costuri operationale si sa salveze resurse importante.

Servicii de Contact Center Inbound

Serviciul de call center inbound presupune preluarea apelurilor clienților dumneavoastră într-o maniera profesionista de către agenți bine instruiți, gata aducă satisfacție în procesul de comunicare cu clienții companiei dumneavoastră. Performanta serviciului de preluare a apelurilor este determinata de durate mici de așteptare până la preluarea de către agentul de call center, rezolvarea solicitării clientului de la prima interacțiune și bineînțeles de un dialog orientat către clienți și către nevoile particulare ale acestora.

Un client informat este un client mulțumit

Serviciile noastre permite oferiți informații actualizate despre serviciile companiei dumneavoastră, despre promoțiile sau programele pe care le dezvoltați și totodată permite evaluați succesul acțiunilor pe care le întreprindeți. punem la dispoziție o echipa de reprezentanți special instruiți care preiau apelurile clienților și răspund întrebărilor acestora legate de produsele și serviciile dumneavoastră. Serviciul poate fi activat pe oricare din canalele de comunicare.

Preluare comenzi – Nu pierdeți nicio vânzare!

Echipa Gepperi preia, prin canalele de comunicare agreate, cererile de achiziție venite din partea clienților existenți și a celor potențiali. Punem la dispoziția companiei dumneavoastră operatori cu experiență dovedita în live chat, ticketing și direct mailing, în programul de lucru dorit și cu disponibilitate 24 / 7. Prin serviciul preluare comenzi creșteți numărul și valoarea comenzilor procesate și finalizate, câștigând clienți pe termen lung.

Aveți grija de clienții dumneavoastră!

Cu serviciul Customer Support  ajutam consolidați pe termen lung relația cu clienții dumneavoastră. Pe lângă rezolvarea solicitărilor de suport și asistenta sau preluarea și soluționarea reclamațiilor, punem la dispoziție soluții prin care cunoașteți în permanenta opinia clienților și astfel le anticipați dorințele și nevoile. Serviciul poate beneficia de suportul multiplelor canale de comunicare în funcție de specificul afacerii și nevoile clienților dumneavoastră.

Gepperi pune la dispoziție operatori cu experiență în comunicarea online, beneficiind de avantajul unei soluții dinamice și moderne de customer support. În plus, prin Live chat support oferim soluții practice pentru preluarea comenzilor și valorificarea oportunităților de vânzare. Având o opțiune de live chat support pe site, le permiteți clienților obțină răspunsuri în timp real, crescând astfel nivelul de satisfacție al acestora.

Call Center Overflow – Fiți în contact permanent cu clienții dumneavoastră!

Când volumul mare de activitate depășește capacitatea personalului dumneavoastră de preluare și soluționare, serviciul de Preluare a surprusului de apeluri este modalitatea optima pentru a asigura o experiență pozitiva de customer support. Apelurile în așteptare sunt direcționate către noi, evitandu-se pierderea acestora, iar solicitările clienților dumneavoastră sunt preluate în timp optim. Gepperi gestionează surplusul de activitate, iar dvs puteți menține o comunicare eficienta și continua cu clienții.

Clienții se așteaptă la răspunsuri rapide, indiferent de canalul de comunicare folosit, însă Social Media a redus timpul în care companiile ar trebui răspundă solicitărilor primite. Agenții Gepperi pot prelua și rezolva solicitările primite prin intermediul rețelelor sociale și le pot asocia istoricului păstrat pentru fiecare client în parte. În acest mod, clienții au parte de o experiență unificata de comunicare, iar compania poate structura o imagine de ansamblu asupra nevoilor fiecărui client în parte.

Up & Cross Selling – Maximizati rentabilitatea investitiei in clientii companiei

Fiecare apel primit pe care îl gestionam în numele clienților noștri reprezintă o oportunitate de a complementa rezolvarea situațiilor pentru care suntem contactati, oferind produse și servicii alternative și/sau adiționale adaptate nevoilor celor care ne contacteaza pentru a putea satisface cele mai exigente așteptări, susținând creșterea businessului clienților noștri.